Eerste weekje in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu Eerste weekje in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu

Eerste weekje in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Hilde

29 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Na veel vragen te hebben gehad of ik een site had waarop ik te volgen was heb ik toch maar iets aangemaakt. Zo kan iedereen in Nederland een beetje lezen wat ik doe. Hierbij een korte update van mijn eerste week.

Ik ben nu iets langer dan een week in Sydney en heb het ontzettend naar mijn zin. Ik woon in een studentenhuis, de meeste zijn hier allemaal voor een stage.We zijn nu met 8 nederlanders hier dus dat is wel gezellig! Het eerste weekend heb ik met 3 andere Nederlandse meiden uit het huis een citytour gedaan door heel Sydney. Daarbij heb ik al veel dingen ontdekt die ik de komende tijd nog allemaal kan gaan doen. Alleen had het die middag de hele tijd geregend dus dat was wel heel jammer. Zondag waren we naar een wildlife park waar kangaroos rond liepen die we konden voeren, was ook heel leuk!

En maandag was dan mijn eerste dagje stage. Er moet ook nog gewerkt worden helaas. Ik werd heel hartelijk ontvangen door alle collaga's, maar de mensen zijn hier sowieso heel aardig. Deze week heb ik vooral nog informatie gekregen en donderdag middag hebben we hele middag in de kroeg gezeten, is nog niet zo verkeerd om hier stage te lopen. Het engels is nog wel even wennen, vooral omdat ze overal afkortingen voor gebruiken.

Dit weekend ga ik ook maar eens het nachtleven van Sydney ontdekken want dat hoort er natuurlijk ook bij. Verder gaan we met huisgenoten waarschijnlijk naar Royal National Park.


Heel veel groetjes vanuit de andere kant van de wereld!

  • 29 Augustus 2014 - 14:19

    Conny:

    Hoi Hilde,

    Superleuk dat je deze site hebt. Ik heb hem doorgestuurd naar familie en vrienden zodat ze jou ook kunnen volgen.

    Groetjes xx

  • 29 Augustus 2014 - 15:32

    Hetty:

    Hoi Hilde,

    Leuk om zo van je te lezen. Alhoewel ik na dit verhaal al meteen in het vliegtuig zou willen stappen. Klink echt gaaf. Maar wie weet wat ik ooit nog eens ga doen.
    Geniet ervan en veel succes met je stage.
    Groetjes Hetty - Chris - Lara en Kahn

  • 29 Augustus 2014 - 17:57

    Ingrid:

    Hoi Hilde
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt .
    Je Engels zal wel snel beter worden !
    Leuk dat we je kunnen volgen veel plezier en
    Succes met je stage!
    Gr. Arno -Ingrid
    Tessa Mandy Lotte roy

  • 29 Augustus 2014 - 18:14

    Iet Pijs:

    Hè Hilde
    Fijn dat je toch een site hebt aangemaakt.
    Zo te horen (lezen) heb je t wel naar je zin.
    Hier is ook alles weer naar school, dus t ritme komt er weer in wat voor iedereen t beste is.
    Korfbal ook weer begonnen. Toernooi gehad maar dat was een makkie. D1 had met 18-0, 10-0, 11-0 en 3-0 gewonnen. Maar dat was voor meerdere teams van rosolo.
    Morgen begint t seizoen weer met hopelijk iets meer tegenstand.
    Morgenavond feestje van Twan van ins Peet want die is 50 geworden.
    O ja, en wij hebben een nieuwe auto. Mitsubishi outlander. Andere was te veel kapot

  • 29 Augustus 2014 - 19:19

    Marion:

    Ha Hilde,
    Hartstikke leuk dat je deze site aangemaakt hebt.
    We gaan je zeker volgen.
    Klinkt goed allemaal daar "down under".
    Ik denk dat je alvast koffie in huis kan halen voor als we een keer langs (aan)komen.
    Ga van het weekend Sydney maar eens onveilig maken.
    Heel veel succes en plezier en tot straks!
    Groetjes van de Van der Heijdens


  • 29 Augustus 2014 - 21:24

    Noud Gerry Marlie Mara:

    Ha Hilde,
    wat leuk dat wij jou mogen volgen!
    Tja zo'n stage is niet verkeerd....een hele middag in de kroeg:(
    Veel plezier en dat je aan de andere kant van de wereld geen dingen doet die wij hier ook niet zouden doen!
    Heel veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Hilde

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 6186

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

Down under!

Landen bezocht: