Time flies! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Hilde

23 September 2014 | Australië, Sydney

Wat gaat de tijd toch snel, ik ben al weer 5 weekjes in Sydney! Terwijl iedereen Reusel kermis aan het vieren was, zijn wij op avontuur gegaaan. We zouden naar Scotland eiland gaan, maar het was maar heel klein eilandje dus dat hadden we na een half uurtje weer gezien. Toen zijn we met de ferry (boot die hier bij openbaar vervoer hoort) naar national park aan de andere kant van het water gegaan. Eerst hebben lekker op steiger van het mooie uitzicht en het lekkere weer genoten. Daarna zijn we het national park ingegaan. Toen we begonnen met wandelen poepte er eerst een papegaai op mijn hoofd. Dat moet mij natuurlijk weer overkomen :p Gadverdamme wat was dat vies, maar achteraf kan ik er wel om lachen! Daarna kwamen we wilde kangoeroes tegen, zat er een bloedzuiger op iemands been en was er nog een gifte slang van 2 meter. Jammer genoeg heb ik die niet gezien want ik was al voorbij gelopen. Al bij al hadden dus een avontuurlijk dagje.

Op donderdag zijn we met huisgenoten gaan stappen want het was Chile independence day en een huisgenootje komt uit Chili. Dus weer een reden voor een feestje! Een ding weet ik zeker na deze avond en dat is dat Chilenen beter kunnen dansen dan Nederlanders :)

Afgelopen weekend zijn we op zaterdag naar Defqon 1. Australia geweest. We zijn met 8 nederlanders uit het huis gegaan. Van te voren wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, helemaal omdat het niet zo mijn muziek is. Maar het was echt super leuk geweest! Een super sfeer, lekker weer en zelfs de muziek was leuk. Een geslaagd dagje dus. Zondag hebben we het weekend goed afgesloten met een lekkere bbq.

Naast alle leuke dingen die ik hier doe loop ik natuurlijk ook nog gewoon stage. Maar daar is niet zo veel over te vertellen.


Veel liefs!






  • 23 September 2014 - 17:44

    Iet Pijs:

    Hè Hilde,
    Zo, jij benut wel al je tijd goed. Stage en nog volop genieten van alle betichtingen en uitjes.
    Mooi verslag en foto's.
    Tja, ik heb gisteren al mijn nieuws ge-appt dus weinig te vertellen.
    Vandaag gebakken, boodschappen gedaan en alvast alles klaar gezet.
    Kadootjes gekocht: nieuwe kleren en een tennisrokje. En een "moeder/dochter armband".
    Veel lieve groetjes van ons en tot horens.
    Gr. De Pijsboerkes.


  • 23 September 2014 - 19:03

    Ellen:

    Ha Hilde,
    Leuk om te lezen :)
    Geniet er nog van! en ook veel succes op stage!
    Xx Ellen

  • 24 September 2014 - 23:09

    Britt:

    Heee zusje,

    Gaaf zeg, al die dingen die je daar ziet en mee maakt! Ik ben jaloers

  • 25 September 2014 - 13:43

    Marion:

    Ha die Hilde,
    Wat geweldig dat je dit allemaal mee kunt maken.
    Is ook leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt.
    Geniet met volle teugen want inderdaad de tijd vliegt.
    En oh ja, er was ook nog zoiets als stage !?!
    Veel succes en we kijken weer uit naar je volgende verslag en foto's.
    Groetjes van tante Marion en de rest.

  • 28 September 2014 - 20:13

    Mariel:

    Hoi Hilde
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Veel plezier met alles wat je de komende tijd nog gaat beleven daar!
    Geniet ervan en succes met je stage.
    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Hilde

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 6175

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

Down under!

Landen bezocht: