Bijna 3 weekjes in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu Bijna 3 weekjes in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu

Bijna 3 weekjes in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Hilde

09 September 2014 | Australië, Sydney

Ondertussen ben ik al weer aan mijn derde week stage begonnen. Stage wordt gelukkig steeds wat leuker want ik mag steeds meer doen. Ook leer ik de collega's steeds beetje meer kennen waardoor het wat gezellig wordt.

Verder zijn we zondag 31 augustus met acht Nederlanders uit huis naar Royal National Park gegaan. Daar hebben we een hele mooie wandel route gelopen. We wilden de korte route pakken omdat we de avond ervoor met z'n allen zijn gaan stappen, maar uiteindelijk hebben we nog twee routes gelopen. De route ging door de bomen, over de rotsen en zelfs een stukje door de rivier. Uiteindelijk zijn we nog doorgelopen naar een mooie waterval. Bij de foto's kun je zien hoe mooi het was ;)

Op woensdag hadden we een verrassingsfeestje omdat twee meiden jarig waren. We wilden ze verrassen door beneden alles te versieren en met z'n allen pannenkoeken te gaan eten. We hebben 2 uur in de keuken gestaan om alle pannenkoeken te bakken en ze waren binnen 5 minuten weer op. Maar het was een geslaagde avond.

Afgelopen weekend zijn we weer gaan stappen. Er lopen hier tijdens het stappen ook zoveel verschillende mensen rond, het is alleen al leuk om gewoon rond te kijken. Zaterdag zijn we bij Darlig Harbour iets gaan eten en hebben we even naar vuurwerk gekeken dat aan de gang was in de haven. Zondag hebben we de coastal walk gedaan. Dat is een wandelroute van Bondi tot Coogee. De route ging langs verschillende strandjes en je liep langs de kliffen. Gelukkig was het mooi weer, dus heerlijk om langs de zee te wandelen.

Heel veel groetjes allemaal!

• 09 September 2014 - 14:50

Heidi:

Hey meid
    Geniet van de geweldige tijd daar echt super gaaf denk ik leuk dat we je kunnen volgen daar