Backpacken - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu Backpacken - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Hilde Lavrijsen - WaarBenJij.nu

Backpacken

Blijf op de hoogte en volg Hilde

03 Januari 2015 | Australië, Rainbow Beach

Na mijn stage goed afgesloten te hebben was het tijd voor het backpacken!! Ik had er heel veel zin maar was toch ook wel spannend om alleen te gaan reizen.

Ik zat in de bus en kwam erachter dat ik byron bay in hetzelfde hostel zou zitten als Alyssa huisgenootje van Sydney, heel toevallig. In byron bay ben ik gaan kajakken tussen de dolfijnen, surfen ook met Alyssa en haar vriendin en in middag ben ik met Alyssa naar lighthouse gewandeld waar we mooi uitzicht hadden over de kust van byron. De laatste dag ben ik naar nimbin town gegaan, dat is plaatsje waar hippies leven waar alles om drugs draait.

Mijn tweede stop was Surfers Paradise. Daar ben ik een middag je naar waterpark gegaan met allyssa en haar vriendin. Met hun heb ik ook kerst gevierd aan het strand en 's avonds zijn we iets gaan eten. Maar had niet echt een kerstgevoel met dat warme weer.

De volgende stop was Brisbane. Het was een beetje jammer dat het de hele tijd regende maar ik heb me wel vermaakt. Ben gaan winkelen, stad beetje bekeken en gaan stappen met kamergenoten van hostel.

Toen ben ik weer verder gegaan naar Noosa en toevallig had ik weer zelfde toer als Alyssa. Daar ben ik gaan kanoën in de everglades. Het was echt heel mooi daar. Maar wij nederlanders hadden natuurlijk wel weer wat te klagen: regen en hoe lang is het nog.. Maar het was een leuke dag!

Toen was het tijd voor fraser island! Dit was echt een heel gave trip. Ben met veel andere jongeren naar fraser island gegaan in jeeps. Hele leuke mensen ontmoet en super mooie plekken gezien. Hier was ik ook met nieuwjaar. Zonder vuurwerk dit jaar maar we hadden een leuk feestje!

Mijn volgende stop wordt airlie beach voor de whitsundays, waar ik boottocht van 2dagen ga doen! Dus heb weer een leuk vooruitzicht :)

Allemaal nog een happy new year vanuit Australie! xx

• 03 Januari 2015 - 08:50

Je Liefste Zus:

Heeeee!!

Gaaaaf zeg al die dingen die je daar ziet!
    Geniet er nog van! Voordat je het weet ben je weer in het koude Nederland!!

Have fun:)!

Xxxx uit Reusel

• 03 Januari 2015 - 09:40

Iet Pijs:

Hè Hilde,
    Gaaaaf, kei vet wat jij allemaal mee maakt.
    Ook Van ons een gelukkig, gezond en mooi nieuwjaar.
    Geniet er nog van en dan zien we je weer over een paar weekjes.

Veel liefs en groetjes van ons

De Pijsboerkes

• 03 Januari 2015 - 11:36

Ellen:

Ha Hilde,

Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar he! Zo te horen ben jij het jaar iig goed begonnen. Klinkt heel gaaf allemaal! Geniet er nog lekker even van.

Groetjes uit het regenachtige bladel!
    Ellen

• 03 Januari 2015 - 11:37

Hetty:

Ha Hilde,

Voor jou ook de allerbeste wensen en een fantastisch 2015.
    Lekker zo dat backpacken na een goed afgesloten stage. Geniet nog van al het moois daar en we zien je weer in Reusel city. Ook mooi hoor !!!

Groetjes
    Hetty - Chris - Lara - Kahn

• 10 Januari 2015 - 18:04

Jan En Karin:

Hoi Hilde,

Sjonge jonge je hebt heel wat gezien als je over 10 daagjes thuis komt. Mooie fotos gezien van jou.
    Een hele ervaring rijker in ieder geval . Geniet nog wat dagen daar en goede reis terug naar ons koude kikkerlandje.